Известие

Collapse
No announcement yet.

Някой знае ли как се сменя помпа на съединител?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Някой знае ли как се сменя помпа на съединител?

    Колеги, педала на съединителя ми се лепна за пода и май и аз съм за смяна на помпата. Прерових темите в които се разисква въпроса, но няколко неща останаха неизяснени:
    - Как да разбера коя от двете помпи е?
    - някой сменял ли е сам помпата в купето, която според мен е проблемната - ако може да опише как става. интересува ме, защото трябва иначе да я качвам на репатрак и да я водя в сервиз, пък там има много записани, пък докато я направят, а през това време имам доста работа, та ако мога сам да си помогна...
    (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

  • #2
    помпата се сваля за 5 минути,буталото на помпата е захванато с щифт за педала,отка4а6 парво от там,после има една зегерка коя пре4и на буталото да излезе ,сваля6 и нея,после дарпа6,и буталото излиза гуми4ките на на буталото ги сменява6, с нови. поне при мен се оправи проблема с потаването на педала,успех колега.
    alfa romeo 145 1.6 t.s.
    alfa romeo alfeta gtv 2000

    Comment


    • #3
      Здравей колега дали е помпата или буталото немога да ти кажа , но мога да ти кажа ,че помпата (горното дето е закачено на педала) се сменя много лесно струва около 25 лева по каталог ще ти го намерят ! държи се на два болта и един шплент на педала ! С времето гумичката която е на буталото се преебава и неможе да уплътни добре за да избута течността и оттам ти омеква педала (това е ако нямаш теч никъде) , за долното (бутало) е малко вероятно да се е преебало !
      Значи източваш спирачната течност точно до нивото на маркуча за съединителя не повече освен ако неискаш после да обезвъздушаваш и спирачки , махах маркуча и щплента на педала и отвиваш двата болта , вадиш , слагаш новата обратният ред , наливаш течност (като пробваш парво старата дали се пресича с новата) , на буталото доло има една врътка с дупчица посредата , нахлузваш един маркуч на нея и отвиваш врътката с номер 10 мисля ,помпиш съединителя докато в мачкуча да спрът да излизат мехурчета (трябва да сте двама) като спрът да излизат задържаш педала в крайно долно положение (до дъно) а другият затяга врътката !
      Палиш и караш към Търново да черпиш бира !
      Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

      Comment


      • #4
        Благодаря много за напътствията. Не звучи толкова сложно. Бащата си идва утре, та с него ще пробваме да оправим бегачката. Ще пиша после какво сме постигнали.
        (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

        Comment


        • #5
          Пиши как е минал ремонта колега.
          Малко късно виждам темата. И аз имах същия проблем, но при мен се оказа долното буталце.
          Ето и една темичка как съм го сменил. На 145/6 е 98% същото.

          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=26038

          Дано съм бил полезен.
          Last edited by b_angelov; d.m.y г., 18:30.
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

          Comment


          • #6
            супер е....... е на боксера е малко по друго но ....почти е същото

            Comment


            • #7
              А на 155 дали пак е същото ? Аз го имама същия гаден проблем като Иво.? И се чудя сега от коя помпа ,от кое цилиндърче и такива неща.
              ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


              Renault Megane II Grand Tour-2004г

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                А на 155 дали пак е същото ? Аз го имама същия гаден проблем като Иво.? И се чудя сега от коя помпа ,от кое цилиндърче и такива неща.
                Просто е!Ако не губи течност е от помпата,ако губи е от долното буталце.Разбира се може да губи и от помпата,но ще го усетиш на краката си.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  при мен се оказа долната помпа, въпреки че не ми беше светнала индикацията на таблото за сп. течност. Ходих при Румен в клубния сервиз и той бързо върна красавицата на пътя. Все пак благодаря на всички, които помогнаха с ноу-хау
                  (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                    Пиши как е минал ремонта колега.
                    Малко късно виждам темата. И аз имах същия проблем, но при мен се оказа долното буталце.
                    Ето и една темичка как съм го сменил. На 145/6 е 98% същото.

                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=26038

                    Дано съм бил полезен.
                    Браво перфектен снимков материал,а някой да е правил същото на боксер?
                    Alfa Romeo 145 1.6 boxer 96г. 103++hp

                    http://www.vbox7.com/play:38923e52

                    Comment


                    • #11
                      само че при боксера изглежда ето така,навряно е в корпуса и как се вади от там не мога да си представя?
                      Attached Files
                      Alfa Romeo 145 1.6 boxer 96г. 103++hp

                      http://www.vbox7.com/play:38923e52

                      Comment


                      • #12
                        Проблем

                        Здравейте колеги.Имам Алфа 146 1.6 Боксер.
                        И на мен ми се яви проблем с някоя от помпите.
                        При сменя на скоростите педала на съединителя блокира посредата.След извесно време мъки се раздвижи но каточели нещо го задържа в долно положение и блокирва пак.Нямам теч на сп.течност.
                        Моля за мнението ви.
                        Горната помпа при сменя на гумичките и трябва ли да се обезвъздушава системата после.

                        Comment

                        Working...
                        X